Mano skrendu.lt
Ieškok
Pagalba
DUK
Bendraukime
Apie

Dažniausiai užduodami klausimai

Bagažas

Nesklandumai dėl bagažo

1. Ką daryti jeigu grąžintas bagažas sugadintas?

Jeigu bagažas sugadintas reikia nedelsiant apie tai informuoti oro vežėjus (tai keleivius skraidinanti oro bendrovė, o ne įmonė per kurią pirkote bilietus). Maksimali kompensacija vienam bagažo vienetui iki 1000 eurų. Pretenzijas dėl sugadinto bagažo privaloma pateikti per 7 dienas (jeigu bagažo grąžinimas vėlavo – per 21 dieną po grąžinimo). 

Pastaba. Iškilus bet kokioms bėdoms su bagažu rekomenduojama iš karto, vis dar esant oro uoste kreiptis į oro uosto dingusio bagažo skyrių. Tai ypač aktualu kuomet grąžintas sugadintas bagažas – darbuotojai turės įvertinti jo būklę.  

 

2. Ką daryti jeigu bagažas vėluoja arba dingo?

Jeigu bagažas vėluoja reikia nedelsiant apie tai informuoti oro vežėjus (tai keleivius skraidinanti oro bendrovė, o ne įmonė per kurią pirkote bilietus). Keleivio patirta žala, kai dėl vėluojančio bagažo reikėjo įsigyti būtiniausių reikmenų, yra atlyginama – tačiau keleivis privalo oro linijoms pateikti raštišką pretenziją dėl žalos, ne vėliau kaip 21 dieną po bagažo grąžinimo.

Oro linijos neatsako už patirtą žalą tuo atveju, kai įrodoma, kad buvo imtasi visų įmanomų ir logiškų priemonių siekiant išvengti žalos arba oro linijoms žalos išvengti nebuvo įmanoma. 

Pastaba. Iškilus bet kokioms bėdoms su bagažu rekomenduojama iš karto, vis dar esant oro uoste kreiptis į oro uosto dingusio bagažo skyrių. Tai ypač aktualu kuomet grąžintas apgadintas bagažas – darbuotojai turės įvertinti jo būklę.