Dažniausiai užduodami klausimai

Bilietai

Skrydžio bilieto rezervavimas

1. Ar saugūs įvesti asmeniniai duomenys?

Įvesti duomenys užkoduojami naudojant SSL technologiją, todėl jie nėra matomi tretiesiems asmenims.

 

2. Kaip žinoti, ar patvirtinta skrydžio bilieto rezervacija? 

Kai Jūsų rezervacija bus patvirtinta, el. paštu gausite pranešimą ir rezervacijos patvirtinimo numerį. Jei negavote pranešimo el. paštu, gali būti, kad neteisingai įvedėte el. pašto adresą, tokiu atveju susisiekite su mumis per 12 val. nuo rezervacijos atlikimo.

 

3. Ar yra  galimybė rezervuoti ar nupirkti skrydžio bilietą kitam asmeniui? 

Taip, rezervuoti ar nupirkti bilietą galite ir už kitą asmenį. Tiesiog rezervacijos metu turite įvesti jo asmeninius duomenis. Atminkite – duomenys turi būti įvesti teisingai.

 

4. Ar galima rezervuoti ar užsisakyti bilietą telefonu?

Tai padaryti galima perkant tik reguliariųjų maršrutų oro bendrovių skrydžio bilietus, tačiau tai bus brangiau nei užsisakyti internetu. Žemų kainų oro bendrovių, tokių kaip „Ryanair“, „Wizz Air“ ir pan., skrydžio bilieto rezervuoti telefonu negalima.

 

5. Ką daryti, jeigu rezervacijos ar duomenų pildymo registracijos į skrydį metu duomenys buvo įvesti klaidingai?

Jei rezervuodami bilietą ar pildydami registracijos į skrydį duomenis klaidingai įvedėte duomenis (pavyzdžiui: vardą, pavardę ar kt.) ir dar nesate gavę įlaipinimo bilieto, kuo greičiau susisiekite su mumis ir mus informuokite. Jeigu įlaipinimo bilietą jau gavote, duomenys gali būti keičiami už oro bendrovės nustatytą mokestį.

Komentarai